ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορείτε να προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος για αλλαγή, ή σε επιστροφή των χρημάτων σας συμπληρώνοντας την φόρμα υπαναχώρησης.
1. ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΟΓΩ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ/ΧΡΩΜΑΤΟΣ/ΜΕΓΕΘΟΥΣ
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν ταιριάζει στον χώρο σας λόγω εσφαλμένης επιλογής σχεδίου ή χρώματος ή και μεγέθους, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@galantdesign.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 8313545 για την αλλαγή του.
Σε σπάνια περίπτωση που δεν εντοπίσατε κάποιο άλλο σχέδιο για την αντικατάσταση του προϊόντος, γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Ο πελάτης αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος ή προϊόντων.
Κατόπιν συνεννόησης ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν στην διεύθυνση Αριστείδου Οικονόμου 29-31, Κάτω Πατήσια 104 45, Αθήνα.
Η επιχείρηση δέχεται αλλαγές/επιστροφές αποκλειστικά και μόνο με μεταφορική εταιρεία της επιλογής του πελάτη στην έδρα της επιχείρησης και εξοφλημένα τα έξοδα αποστολής από τον πελάτη.
Κατά την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος ο πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή απώλεια κατά την μεταφορά που μπορεί να οφείλεται σε κακή επιλογή μεταφορέα ή τρόπου αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση σας συνιστούμε να κρατήσετε το αποδεικτικό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας που θα επιλέξετε μέχρι και την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής του προϊόντος.
2. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ
Όλα τα προϊόντα πριν από την αποστολή τους περνούν από σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο, προκειμένου να διασφαλίσουμε την άψογη κατάσταση τους και την αποφυγή της ταλαιπωρίας της αντικατάστασης τους. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας και παρουσία του διανομέα, υποχρεούστε να ελέγξετε την κατάσταση των προϊόντων προτού υπογράψετε το έγγραφο παράδοσης και συνεπώς αποδεχθείτε το προϊόν. Εφόσον το έγγραφο παράδοσης έχει υπογραφεί, θεωρείται ότι ελέγξατε προηγουμένως την κατάσταση των προϊόντων. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@galantdesign.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 8313545. Η εταιρεία Galant Design επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής του προϊόντος και δίνει εντολή στην μεταφορική εταιρεία να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει (δωρεάν υπηρεσία σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος). Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.
3. ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επισταμένο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στο info@galantdesign.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 8313545. Θα ακολουθηθεί η όμοια διαδικασία με τις “Αλλαγές σε Ελαττωματικά”, όπως αναφέρεται παραπάνω.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες μας υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
Βασικές προϋποθέσεις για την αλλαγή ή επιστροφή προϊόντων:
-Το προϊόν θα πρέπει να μας επιστραφεί σε ασφαλή συσκευασία και να παραμένει άθικτο, πλήρες, χωρίς φθορές.
-Απαραίτητα το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς όταν το προϊόν επιστραφεί.
-Η αλλαγή ή επιστροφή πρέπει να γίνει έως 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης στο info@galantdesign.gr ή τηλεφωνικά στο 210 8313545. Καμία αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή εάν δεν υπάρξει σχετική γραπτή ή τηλεφωνική ενημέρωση στην επιχείρηση.
Αλλαγές ή επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο εφόσον η επιχείρηση έχει ενημερωθεί, έχει κάνει αποδεκτή την επιστροφή του προϊόντος και έχει παραλάβει το προϊόν που πρέπει να αντικαταστήσει εφόσον αυτό βρίσκεται άθικτο την αρχική του κατάσταση.
Εφόσον δεν συντρέχουν όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις η αλλαγή ή επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εφόσον επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να προβείτε στην συμπλήρωση του εντύπου υπαναχώρησης, σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ.10 του Νόμου 2251/94, και να το αποστείλετε ηλεκτρονικά στο info@galantdesign.gr. Η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημα σας και θα σας ενημερώσει άμεσα για την αποδοχή ή μη του αιτήματος σας. Μετά την αποδοχή της επιχείρησης θα πρέπει να μας αποστείλετε το συσκευασμένο προϊόν, την πρωτότυπη απόδειξη λιανικής πώλησης και μαζί με το πρωτότυπο έντυπο υπαναχώρησης το οποίο θα μας έχετε αποστείλει ηλεκτρονικά. Αφού η επιχείρηση παραλάβει το προϊόν, εντός 10 ημερών, θα προβεί στην επιστροφή των χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική συναλλαγή.
H επιχείρηση δεν ευθύνεται για την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθούν οι τράπεζες καθώς επίσης δεν υποχρεούται να καταβάλει τα έξοδα για εμβάσματα.
Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται τα όποια έξοδα αποστολής.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας ολικώς ή μερικώς θα πρέπει υποχρεωτικά και έγκαιρα να ενημερώσετε την επιχείρηση με μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@galantdesign.gr ή τηλεφωνικά στο 210 8313545.
Το χρονικό όριο ακύρωσης παραγγελίας είναι αυστηρά μέχρι πριν την φόρτωση του προϊόντος στο μεταφορικό μέσο της εταιρείας μας ή μέχρι πριν την παράδοση στην μεταφορική εταιρεία.
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί στην μεταφορική εταιρία ή έχει αποσταλεί προς παράδοση δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει υποχρεωτικά να παραλάβετε την παραγγελία και να ακολουθήσετε την διαδικασία επιστροφής.
Σε περίπτωση αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή και άρνησης παραλαβής της ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, ο πελάτης υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής.
Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος για ζημιές που θα προκληθούν από την ακύρωση ή και επιστροφή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της galantdesign.gr. Η galantdesign.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει τις ζημίες που ενδεχομένως έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.
Οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση παραγγελιάς δεν θα είναι έγκυρη χωρίς την αποδοχή της επιχείρησης.